Monday, May 05, 2008


Ma pean ütlema, et ma olen eesti meeste fänn. Mitte nende töllide ,kes vahel pea urust välja pistavad ja inimesi tüütavad vaid normaalsete meeste, kes oskavad käituda.

Täna tahaks rääkida ühest vahejuhtumist, mis mõni tund tagasi poes juhtus.

Kõnnin mina poes väljapääsu poole kui tuleb vastu suurem seltskond, üks mees sealt jäi mulle ainiti otsa vaatama. Möödusime üksteisest. Mõne aja pärast jooksis ta mulle järgi ja ütles:"Vabandust, aga ma lihtsalt tahtsin öelda, et te olete kõige ilusam naine keda ma näinud olen". Ma ütlesin hämmastunult "Aitäh". Ja mees jooksis tagasi oma seltskonna juurde.

Küünikud siinkohal muidugi leiaks sada põhjust miks ei tohiks sellest vahejuhtumist head meelt tunda. Aga ütlen ausalt ma olen selles osas naiivne, et usun inimeste headust ja jäängi seda uskuma. Kõigile meeldivad head sõnad, ka mulle. Seega küünikud shushhh, kedagi ei huvita mida teil öelda on.

5 comments:

Anonymous said...

mis siin ikka "küünitada". tal on pigem õigus...

JÄÄRAPLIKA: said...

No minu arvates ka mees rääkis jumalast õiget juttu ;)

muliver said...

Sa pole Itaalias käinud? :)
Ma kahtlustan, et Itaalias kuuleks sa seda lauset (küll mitte-eesti-keeles) suhteliselt tihti ainult selle vahega, et jutt ei jääks mitte sinnapaika vaid jätkuks abiellumise ja pereplaneerimise teemadel. Vöite väita, et see on stereotüüpne ettekujutus, aga need Itaalia mehed keda mina tunnen ainult kinnitavad seda ettekujutust.
Nii et võibolla fänname Itaalia mehi ka natuke? :p

Babajagaa said...

Eip ainult eesti mehi. Sest nad võivad küll midagi ilusat kole harva öelda aga kui nad ütlevad, siis nad ka mõtlevad seda.

Anonymous said...

ega ta ju valetanudki :)