Friday, May 23, 2008

Amatsoon


Bloogi põhjal olevat ühele meesterahvale jäänud mulje, et olen tõeline amatsoon. Muideks mu bloogi algusaegadel öeldi mulle järgmist; et sinust jääb bloogi põhjal mulje kui 2-meetrisest blondist "tits in your face" amatsoonist. Pean kahjuks siinkohal kurvastama neid persoone. Pole ma blond ega 2-meetrine. Pikkust on mul meeter ja kuuskümmend senti peale ja ega mul lihagi väga üle luudel pole, et tjah kui ma oleks naispolitseinik siis kurjamid minu eest hirmunult küll ei jookseks, pigem saaks kõhutäie naerda. Kuna ma oma eraelu vägagi hoian enda teada ja sellest ei kirjuta kunagi bloogis, siis siin käin ma rohkem oma arvamust avaldamas ja kuna olen suht otsene ütleja siis jääbki arvamus et ainult pritsib tatti kirves peos.
Ahjaa kui teised tüdrukud tahtsid suureks saades saada näitlejaks, ballettitantsijaks jne siis mina unistasin politseiniku või kohtuuurija ametist:)



Seega homsest läbib see bloog ikstriiim meikõuveri, hakkan siin kirjutama ainult lilledest, liblikatest, rohetavatel niitudel kepslevatest hirvedest ja udunummidest loomalastest.



NOOOOOOOOT

4 comments:

Sipsik said...

Huhh, enne toda boratlikku venitust hakkas juba paanika pead tõstma...
Usun endiselt su kainesse arusse mitte muutuda liblikatüdrukuks. Siin vähemalt.
Huhh!

JÄÄRAPLIKA: said...

Ei mingeid lilli ega liblikaid!

Sander said...

ma ei mäleta, milline oli see esimene postitus, mille otsa ma tõenäoliselt vist otsingu kaudu sattusin, aga see köitis piisavalt, et lisada fiidi ja edasi jälgida.. miks? see oli konkreetne ja ilma igasuguste mõtetute lillede ja roosade prillideta..

ja tati pritsimisest on asjad siin blogis küll väga kaugel.. tatti pritsivad need, kellel midagi suurt öelda pole.. siin blogis on mõte sees..

jätkata samas vaimus.. mis meelel, see ka blogis!

ingel said...

Sina ja liblikad?;) Uuuuuuu, mida sa R-iga tegid?:D