Wednesday, July 09, 2008

Tehtud!


Kuna meie suvi on selline nagu ta on, siis ei pea blogilugejad sinu blogi best of-i kodus koostama, vaid saavad ikka uut kraami peale. Kirjutan nüüd siin ka siis kolmest kontserdist, kuni nende mälestus on veel ere:)


1. Avril Lavigne - mina oma meeter kuuekümne pikkuse juures tundsin ennast sellel kontserdil jõle pikana, sest enamus publikust olid pisikesed tüdrukud. Sõna otseses mõttes lapsed, sest enamusel polnud tiinekaigagi kätte jõudnud.

Eestlased kui laulurahvas ei pea kindlasti kartma väljasuremist, sest tsikkidel on ikka siuksed kõrid, et mine lolliks. Kui tuli kustus, siis tuli neist selline kisa, et ma imestan ausalt, et lambid ja klaasid terveks jäid. Minu kõrvad said küll shoki.

2. Seal - lava oli pisike aga Seal-i jaoks sobis see väga hästi, sest see jättis mulje kui intiimsemast kontserdist, inimestele lähemal.

Seal oli hea. Esiteks see hääl on laivis sama suurepärane. Teiseks olin otse lava ees ja saund oli isegi talutav, et sai rokkida küll. Ainuke tõrvatilk meepotis oli, et tüüp ei laulnud minu lemmiklugu. See oli suur viga ma ütlen. Lugu mida ma ootasin, on "Prayer for the dying". Vastik kidekas. Kirjutan Heidile anonüümse kitukirja, voh sulle siis:)


3. Kylie kontsert Soomes Helsinki Hartwall Arena.

Kontsert oli raha väärt, igat senti ma ütlen. Show oli hea. Ja mis mind üllatas oli see, et millegipärast ma arvasin, et laivis on Kylie vb nõrk aga oh ei. Väga hästi laulis.

Meil olid kohad teisel tasandil ja no esimene osa kontserdist möödus istmel sügeledes ja taha piiludes, et huvitav kui me nüüd püsti tõuseks ja tantsima hakkaks, kui kiirelt me kolakat saaks?

Vaheajal otsustasime minna uurima, et kuidas põrandale oleks võimalik saada. Selgus, et meie piletitega sinna ei lasta. Me G-ga tegime eriti äratõusnud näod pähe ja astusime turvadest lihtsalt mööda. Kui olime nurga taha saanud, siis igaks juhuks jooksime ka natuke, et kindlustada oma pääsemist. Põrandale jõudes ei suutnud me maha suruda võidutantsu ja pakkusime kindlasti paljudele mõtteainet teemal "et need küll kõige kirkamad kriidid karbis pole".

Igatahes on väiksusel see eelis, et poed igast praost ja august läbi, ja seega rajasin ma meile tee otse lava ette. Ja siis algas teine osa kontserdist ja no see oli juba elamus. Kylie vahetas pidevalt kostüüme, laval käisid ehtsad vaatemängud ja showd ja siis muidugi kõik need laulud mida kaasa said üürata. Kontsert algas u 20.30 vahepeal oli 15 minutit pausi ja lõppes 23.00. Igati korralik ja täielik elamus. Maailmaklassi tase, midagi pole öelda.



No comments: