Thursday, July 17, 2008

sa vana lits küll!!


Laenan siinkohal kaasaegset klassikut Sipsikut ja röögatan: VOI PERKELE PASKA!

Tegin just avastuse, mis viis mu sügavasse shokki.

Nimelt avastasin, et see nädalavahetus on lätis festar mille eelmine aasta maha magasin ja siis andsin pühaliku tõotuse, et järgmine aasta olen kohal nagu pioneer vanapaberi kogumise võistlusel.

Olen ma jee eks ole, igaüks saab aru, et kui ma täna teen avastuse, et kontsert on homme siis nagu ei mängi hästi välja eks. Eriti kuna olen nädalavahetuseks juba plaanid teinud.

Festaril on siis selline lineup: Fatboy Slim, Manic street preachers, Travis, Timo Maas.

Ma tahaks nutta!!!




3 comments:

Sipsik said...

Ja nüüd oli sul vaja ka minu tuju peesse keerata, eksole! Õelus ikka küll...
Ma poleks seda muidu tõenäoliselt teada saanudki...
Aga tead ju "kolme seadust" - nüüd tuleb lihtsalt ära kogeda, et kas kolmas kord see läheb lõpuks õnneks või läheb kolm korda järjest peesse. Lohutav, eks:D
(ma ilmselgelt juba õpin:))

Babajagaa said...

Siinkohal ma loodan Teile mu sõbrad, et te hoiate ära suure katastroofi ja kas toob jõuluvana mulle selle festari pileti, siis on vaata raske ju unustada sellist asja, või lihtsalt tuletate maailma udugurule meelde, et suvi, festar, mine!!

Anonymous said...

Taname huvitava blogi