Thursday, July 24, 2008

Maal




No tundub, et minu naljategemine teemal, et nüüd ma elan maal ei olegi tõest väga kaugel.
Fauna on meil seal nii rikkalik, et tekib tunne nagu elaksin hoopiski põlismetsade keskel.
Värske elanikuna nägin pidevalt jänkse kalpsamas üle tee ja korra isegi hirve.
Jänkse olen ma aasta jooksul nüüd juba pidevalt näinud. Uusimad sõbrad meie Bambi kollektsioonis on rebasefamiilia. Nüüd on mul mitmel õhtul õnnestunud mööda sõita väiksest rebasepoisist, tüüp on täitsa kutsikas, vahib oma väike ninanööp õieli ja uurib elu. Olen siiski ennast tagasi hoidnud ja aru andnud, et tegu pole koduloomaga ja pole teda näperdama kukkunud.
Täna hommikul sõidan tööle ja tee peal on kits, jumala rahulikult tshillis seal ja vahtis mulle otsa siukse ilmega, et "mida on, kui tahan siis seisan, oli midagi öelda või". Ei mul ei old öelda, ootasin rahulikult, kuni diiva otsustas graatsiliselt ja rõhutatud aeglusega teelt võpsikusse edasi suunduda.


PS! Mu bloog pole läbinud ikstriim meikõuverit, et nunnudest loomalastest kirjutamine oli väike kõrvalepõige tavapärasest blogimisest:)




3 comments:

ingel said...
This comment has been removed by the author.
ingel said...

Teada, teada...meil juba aasta läbi üle päeva/öö käib rebane kassi sööki söömas. Ise vahib ülbelt läbi klaasukse tuppa ja vitsutab pekki. Müstika.;)

Babajagaa said...

No näed rebane hoiab teie kassi vormis, muidu oleks Naki lisaks Don Corleone sarnasele attitjuudile ka ümaruselt sama suur:)