Friday, November 02, 2007

Mõrd autoroolis


Nii mulle aitab. Tõega noh. Eile sõitsin Lasnast Õismäele. Tee peal juhtus 3 intsidenti:

1. Ülekäigu raja kõrvalt astusid teele lehmasuuruse musta dogiga paarike. Muidugi olid nad nii trendikad et helkur kui elupäästja nende arsenali ei kuulu. Nagu autodel on kleeps "Siin autos ei kinnitata turvavööd vaid surrakse nagu mees" siis ristisin selle seltskonna koheselt "need inimesed ei kanna helkurit vaid surevad teeservas püstipäi". No tõesti. Dogile otsa põrutamisest päästis see et olin hiljuti autole talverehvid alla pannud, see et dogi silmad vastu helkisid, ja see et just olin autol vahetanud uued kojamehed. Muidu oleks laks ka tulnud.

2. Süda kloppides, käte värisedes ja omaette ropendades sõitsin siis edasi. Vaevalt mõnisada meetrit edasi jooksid üle tee 2 poissi. Nüüd vihastasin juba nii, et tahtsin auto teele jätta, neile järgi joosta ja vitsaga tagumikud triibuliseks kütta. Muidugi olid nad suht tumedalt riides ja ilma helkuriteta.

3. Akadeemia teel tuli suure hooga tsikk ja klapid peas astus ilma ringivaatamata teele. Eino ma saan aru, et tüdruk arvab, et ta on nii kuul et keegi talle otsa ei raatsi sõita. Aga enne teele astumist võiks ikka veenduda, et ega otse auto ette ei astuta. Pidurdamismaa and shit juu nõu.


Ühesõnaga täna ostan ma poest persetäie helkureid ja hakkan neid jagama, mulle aitab tõesti, kui inimestel on kahju 5 eegust, et seda helkuri peale panna ja oma elu säästa siis peab keegi teine see 5 eeku ohverdama. Jagamise protseduur on muidugi hetkel väljatöötamisel; väga vist ei toimi suure sõimu saatel helkuriga piki pead viskamise meetod, vaja on vist vähe leebemat lähenemist.

Sõpradele ja perele ka viia kõikidele helkurid ja öelda, et ma armastan teid liiga palju, et lasta teil helkurita ringi kõndida.

8 comments:

Anonymous said...

infoks: inspireerituna sellest sissekandestt http://www.pilleriin.ee/archives/003824.php

P said...

ma olen täpselt seda sama varem kogenud korduvalt. Sama mõtet mõelnud ka helkurite kohta. Vahepeal mul isegi kogunes autosse neid apar tükki, aga võõrastest jõudsid omad ikka ette. Ent autoga olen peatunud küll, et teha märkus inimesele, et teda pole näha või tänada inimest, et ta helkurit kannab.

Äkki peaks ühe suurema aktsiooni korraldama...?

Babajagaa said...

Kusjuures miks mitte, mina oleks käsi. Huvitav mis saaks kui autojuhid massiliselt hakkakski inimesi helkuritega varustama??? Järsku mõni veebsait selleks tarbeks? helkuritega varustamise päev??? Jne jne.

Anonymous said...

helkurite autojuhtidele jagamise kampaania võiks maanteeamet vms korraldada, olen täpselt sama mõtet mõelnud.. mitmele oleks taht anda.. helkurit ja kinkida ehk seeläbi elu jalakäiale ning iluvõre ja klaasipuhastajad järgmisele juhile, kelle ette see inimene satub..

see üleandmise kampaania ja metoodika (mingi toetav telereklaam ntx, sloganiga, mis annaks edasi mõtte: "hei, tule korraks tagasi, unustasid oma elu, tule võta helkur!") vajaks muidugi väljatöötamist ja selle ntx 10-helkuri pakiga peaks vist tõesti mingi anger-management juhend kaasas käima, sõimu saatel ei riputa seda helkurit keegi enda külge.

Babajagaa said...

d72 - ofkoors. Sõimuga kingitud kommi ei võta isegi lapsed vastu:)

Anonymous said...

kust saab 5eeguseid helkureid?

Mitte et mul rahast kahju oleks, aga igast tilulilu ka ei kannata.

Babajagaa said...

sinisilm - väike täpsustus, lähemal kontrollimisel selgus, et 5 eeguste helkurite asemel pidasin silmas 15 eeguseid. Neid on saadaval Selveris. VB mõnes Tiimaris on ka 5-eeguseid. Aga eesti tehtud softreflector helkurid olind Selveris 15.eeki.

Anonymous said...

opec idiom insisted herrera kannur stayed menu bilateral superseded tried shobhit
lolikneri havaqatsu