Tuesday, November 20, 2007

MSN


Mind on kasvatatud ikka selles vaimus, et kui uksel on keelumärk, siis ei pista oma nina ukse vahelt sisse ja ei hõika "Wazzzuuuup!".

Millegipärast MSN-vestluses on just selline käitumisviis levinud. Paned ennast busy olekusse ja kus kukub tüüpe sisse sadama, enamus väga asjalike teemaarendustega: Nagu "Howdy! Hows hanging?". Nii lapsed, teeme nüüd testi. Panen valikuvastused, et elu lihtsamaks teha. Küsimus: Kui kellegil on MSN-s märgitud olek Busy, siis:

A. teeb ta ennast lihtsalt huvitavaks

B. see on tema viis anda märku, et nüüd on kõige õigem aeg ükskõik mis teemaga peale lennata. Juhin siinkohal tähelepanu, et kindlasti ei saa ükski küsimus ega teema olla liiga rumal või mõttetu.

C. Eksisteerib murdosasuurune imeväike võimalus, et see inimene ongi hetkel HÕIVATUD.

5 comments:

Tanza said...

Eks see üldiselt ole kinni Busy kirjasildi panija enda harjumustest kuivõrd seda Busy märki võib mitmeti mõista. Mul näiteks on mõni inimene koguaeg Busy olekus, aga täiesti vabalt suhtleb, kui vaja. Ja kui keegi on pidevalt onlines aga harva busy olekus, siis see viitab sellele, et inimene võib olla hõivatud mingi muu asjaga, mis ei pruugi tähendada, et inimene ei sooviks üldse mitte suhelda, vaid et ta ei saa hetkel vastata aga näiteks saab ju inimesele msn-i vestlusesse jätta mingi teate/sõnumi/päringu. Kui üldse ei soovi suhelda, siis logib välja. Seega variant D.

Anonymous said...

Mina kasutan Busy-silti üldjuhul siis, kui mul kellegagi mõni väga oluline vestlus pooleli on ja ma ei taha, et teised sellele sisse sõidaksid. Kui üldse pole aega suhelda, siis login välja. Aga ise olen mõnikord Busy-tuttavaid seganud küll, kui väga vaja mingit teemat arendada. Üldjuhul siiski sellisel enam-vähem viisakal toonil,et "anna märku, kui sul aega on, oleks vaja sellest ja sellest rääkida"

Karupoeg Pohhui said...

Kui ma näen, et kellelgi on Busy siis ma helistan talle ja küsin: "noh, mis tahtsid?!"

ingel said...

Mina alles siis saangi sulle pihta, kui sa ´busy´ oled.:D
Nii et jummala vabalt lendan südamerahus peale.;)
...kui on vastuväiteid, arutame neid pühaba hommikusöögilauas, musi.:p

JÄÄRAPLIKA: said...

Ise panen end MSNis busy, kui tõesti tegelen millegi olulisega hetkel ja ei soovi, et mind segataks. See jällegi ei tähenda, et ma näiteks ühe sõbraga rääkida ei saaks. Ja kui ma vastan vaid lühivastustega, saab igaüks aru, et ma olen busy. Kui ma täiesti suhtlust vältida tahan või ei saa rääkida, siis lähen offline.

A mõnikord ma ikkagi hakkan sinuga rääkima, mis sest, et sa busy. teisi tülitan busys olekus vaid siis, kui asi tõesti oluline on.