Friday, March 03, 2006

Deitimisest - updeiditud


Juhin järjekordselt tähelepanu sellele, et kõik mis bloogis kirjutan ei toimu irl. Need sündmused võivad olla aastatetagused.

Niih aga nüüd asume deitimise juurde, mis on üks parajalt keeruline värk.
Mõelge kui palju lihtsamaks teeks meie elu, kui lähed deidile ja inimesel on otsaees silt "raskekujuline püsisuhte foobia" okok mitte otsaees aga siis visiitkaardi teisel küljel kaunite tähtedega trükituna. Või siis "Suurpere emaks 5-aastaga" või "igavene emme poja". Jajaa see oleks koledal kombel diskrimineeriv, me ei annaks neile võimalust ja blaa blaa.
Lilled - toredad ja nunnud asjad. Aga mõelge mehed selle nunnu asja saatusele. Viite kohtamisel naisele lilli. Naine tassib lilli tundide viisi kaasa. Sööma, kinno, jalutama kuhuiganes. Lõpuks on lillest järel mingi närtsind vars, a kuhugi poetada ka ei raatsi, sest kardad kaaslase verdtarretavat pilku siukse pühaduserüvetamise peale.
Korra jäid lilled deidilt tulles mulle autosse ja järgmine päev sama inimesega lõunale minnes solvus ta südamepõhjani, kui mind autoni saates avastas sealt närtsind lillekimbukese. Kah asi mille pärast nüüd draamat teha, kes minu juures on käinud teavad väga hästi, et mul pole kodus ühtegi lille, sest ma lihtsalt unustan neid elus hoidmast ja tapan nad julmalt oma hajameelsusega. Kui nii väga tahate lilli kinkida siis olge stiilsed ja kavalad, ärge tooge neid esimesele deidile, parem saatke järgmine päev lilled naise töö juurde. Kadetsevad naiskolleegid teevad ära selle töö, et teie zest talletub naise mällu ja te olete väga suure plussi kirja saanud.
Kino - miks peab esimesel kohtumisel minema kinno? Asja point peaks ju olema selles, et tutvuda teise inimesega? Kuidas sa tutvud kinos, kus suurim tabu on rääkimine filmi ajal?
Miks meeldib meestele viia naine mingit haiget õudukat vaatama? Ok enamus mehi konsulteerib enne sinuga üle, et mida vaadata võiks.
Mina olen viimane naine keda viia õudukat vaatama. Minust hullemat võpatajat olen vist ainult korra näinud, kui mu kõrval istus naine, kelle võpatamine ehmatas omakorda mind ja asi nägi välja nagu laine tribüünil spordimängude ajal.
"Alieni" ajal suutsin ehmatada hetkel kui mu käes oli joogitops, millelt olin katte eemaldanud (ärge küsige miks, see on müstika mulle endalegi)igatahes joogitopsi sisu lendas suures kaares üle mu õla. Minu taga istuvad inimesed ei olnud sellisest asjade käigust küll väga häppid. Minu deit oli aga vägagi häppi sest nii palju naerda polnud ta enda sõnul kunagi saanud.

Sürrküsimused - Minu absoluutne lemmikküsimus on :" Kuidas saab sinusugune ilus naine üksik olla?". No mida sa oskad selle peale kosta. Mul on alati kiusatus vastata sama mõtteka küsimusega "A miks sinusugune mees Gay pole?"

4 comments:

Anonymous said...

hm, poleks uskunud, et see pole ainult filmiklishee, vaid päriselt olemas;) et tibi hirmutava stseeni ajal nagu ehmunud loomake su rinnakarvadesse klammerdub

eks kinno soovitatakse minna kui neutraalsele pinnale, sest "vastane" võib ju osutuda (nagu siin öeldud) jumal teab kelleks,
ka võimalik tekkiv ebamugav vaikus jääb ära, sest rääkima niikuinii ei pea,
kui on meeldiv, saab ju asja mujal edasi ajada

Babajagaa said...

Meeste rinnakarvad jätan ma rahule, ma lihtsalt võpatan:)
Seega ärge oma rinnakarvade pärast kartke:)

Anonymous said...

Esimese deidi jaoks võiks olla huvitav teatrikülastus, eriti pärast etenduse üle arvamuste vahetus. Annaks ettekujutuse kaaslase mõttemaailmast jne. Loomulikult ei maksaks siis vaatama minna a la `must komöödia', vaid pigem - 'isad ja pojad', 'meeletu' vms...

A said...

Suur aitäh:)
See õudukat võpatamise lõik, sain kõvasti naerda, väga vaimukast sinust.
Jah ma ise olen ka tahtnud viia vaatama õudukat ja jusiis tõesti ongi see alateadvuses et soovid pakkuda tütarlapsele tuge hirmsal hetkel:P