Friday, July 20, 2007

Sorry seems to be the hardest word


Põhimõtteliselt vastu tulles meestele üle maailma töötasime välja tegevusplaani juhuks kui olete oma naist südamepõhjani solvanud ja nüüd oleks vaja seda kuidagi heastada:


- Laulate roos hambus serenaadi tüdruku rõdu all öö läbi (muidugi siinkohal peaks tüdrukut hoiatama, et komandeeriks naabrid selleks sündmuseks kuhugi ära).

- Tema juurde minnes puistate varrukast lilli ja kingitusi. Maja ette on muidugi lehviga kaunistatud luksauto pargitud, mille talle kingite.

- Oled orgunninud Imre Kose tüdruku kööki imede toitusid valmistama.

- Selle kõige taustaks uriseb nurgas lembelaulusid ümiseda Barry White.

- Kord tunnis võtad viisijupi üles ja laulad " I wanna say im sorry, so sorry for what i´ve done"

- Kannad ette soneti ja luuletuse pühendatud talle (isekirjutatud otse loomulikult).

- Paned tüdruku magamistuppa kuu, mille just tema jaoks taevast alla tõid.

- Siis viid tüduku erlaennukiga kuhugi üle mõistuse romantilisse kohta väiksele jalutuskäigule nagu Pariis, veneetsia jne.

- viskud tema jalge maad suudlema ja pomisema "oo kauneim naine ma pole väärt suudlema maad millel te kõnnite"

- Hollywoodi filmidest oleme ka õppinud, et kindlasti tuleb päästa maailm kurja anastaja käest.

- Plusspunkte saad mõne näljahäda lõpetamise eest või vähiravi väljamõtlemise eest.

- Paha ei teeks ka päästa bussi- või lennukitäis inimesi kindlast hävingust. Mida rohkem seda uhkem.


Kindlasti pole mõtet kasutada midagi nii labast ja alandavat kui:

Tuua üks lilleõis, võtta naine kaissu ja öelda" Anna andeks, et ma selline töll olin ja sulle haiget tegin."


Kui sa täidad ülaltoodud juhtnööre siis tuleb õnn sinu õuele 5 päeva pärast. Kindlasti pead sa selle kirja edasi saatma viiele mehele. Kui sa seda ei tee siis võib pmst maailmalõpu sinu arvele kirjutada.

9 comments:

Karupoeg Pohhui said...

Väga lahe lugu iseenesest, aga kas sa seda tead, et Eestis on 3 naise kohta üks mees (statistika amet 2006) seega olete teie pehmelt öeldes kuses ja meie mehed oleme aru saanud, et "the tables have turned" Ehk kõik see mis sa just kirjeldasid on naiivse tüdruku muinasjutt, eriti Eesti mehe puhul. Te naised peate ikka kõvasti vaeva nägema, et kodumaalt normaalne mees saada ja kui leiategi selle siis väike soovitus …löö kõik 10 küünt sisse ja siis oled sina see, kes peab neid trikke tegema … kui sina ei tee, võetakse sult lihtsalt mees ära … easy as that! Nõme eks :) noooot

Babajagaa said...

Höhöö. Statistikaameti juttu ei usu niikuinii keegi:))) Ja tead naisel ja naisel on vahe ka eks ole. Et ma ikka neid asju nii mustades värvides nägema ei kipuks:)))
Ja tead kui mees ikka nii sokipaar on et teda nii lihtne on ära võtta siis sayonara. Kui on ikka toimiv suhe siis investivad sinna mõlemad osapooled ja ei kipu väga ringi vaatama.

G.O.F.E.T. said...

lugedes seda juttu tekib mul tunne, et ma olen kadunud mees...

... aga antud kapriisidega indiviidi korral võin öelda selle kohta südamerahuga: jumal tänatud !

Anonymous said...

Ma pean selle oma ülemusele saatma :-) Vihastas mu eile hommikul välja ja pärast põlvitas mul tooli kõrval, rukkililled hambus ja vabandused/meelitused huulil. Aga NII lihtsalt ju ometi ei saa!!!

Anonymous said...

gofet, irwww

Anonymous said...

gerli, ei saa- mida?;)
k.p - ülekaal 3-1 vastu tuleneb pigem vanade naiste ülekaalust, kuses on hoopis naispensionärid..
juba vene ajal levisid jutud, kuidas vanadekodus paremate meesisendite eest võitlus käib;)

Anttix said...

Õige mehed, pole mõtet naise võtmisega kiirustada, aeg töötab meie kasuks!

Samas peab muidugi autoriga nõustuma, et naisel ja Regiinal on tõesti vahe ;)

Anonymous said...

No ei saa nii lihtsate vahendite (lillekimp ja "palun vabandust, et ma säherdune mölakas olin") kasutamisel eeldada, et ma andeks annan :-)
Käigu terve list läbi, siis ma alles vaatan. No nagu Toots lubas õunte pealt vaadata, irw.

Anonymous said...

miks mitte:)