Tuesday, March 20, 2007

Eidepanemise OM


Eino tundub, et eidepanemine on meeste hulgas uus trend ja hirmuäratavalt kasvav trend.
Uusim popp suund:
KUI tüdruk ütleb sulle pärast mõnda kohtumist, et kuule anna andeks aga sa ei sütita mind. Siis mida teevad mehed? hakkavad halisema, just HALISEMA. Kuidas siis nii? Miks? Mida ma valesti tegin? Parimad viskavad sinna juurde kõrgemat pilotaazi siukse jutu näol, et ma oleks näidanud sulle imemaailmaid aga nüüd on väravad su ees lukus jne. Vattahelli???? Nooo really!!!
Noo kui ei ole sädet, mida naine tegema peab? Otsima diivani alt et järsku see kukkus sinna või?

Teisel kohal on mehed kes virisevad, et mikssamullehelistanudpolekassaenameiteemustväljavõi?
No krt sul on number ju olemas kasuta seda siis, või milles on probleem for god sake.

Selliste asjade kuulmine teiste naiste käest muudab ikka nagu väga murelikuks.

Tekib küsimus, et "kas UFO-d viisid mehed ära ja jätsid alles eided?"

14 comments:

Sipsik said...

Kusjuures tõepoolest tundub, et kui ajaga on hakanud naised muutuma tugevamateks ja enesekindlamateks, sealjuures ka valivamateks (mitte nii et peaasi et keegi ära võtaks), siis kaalukausi teise poolena on mehed muutunud aina naiselikumaks. Mehelikke enesekindlaid mehi otsi tikutulega taga!
Ma ei väida, et mehel ei tohiks emotsioone olla, kuid haliseda nad ikka kohe kindlasti ei võiks.

Anonymous said...

Ma pole siiani väga aru saanud sildist "mehelik mees". Või kui olen, siis kukub see nii välja, nagu "mehelik mees" on mees, kel polegi emotsioone - brutaalselt sõtta ja murdma.

Õige mees lihtsalt väldib olukorda, kus võib tekkida olukord "mittesüttimisest"

Anonymous said...

Mehel võivad küll olla emotsioonid ja tore on, kui nad olemas on. Kuid samas, kui mehel ei ole sädet naise vastu, siis ta võib ära hääbuda ja lolli mängida till the end. Kui naisel pole sädemeraasugi ja ta seda kohe mehele ütleb, et mitte jätta inimest stand-by peale, siis justkui peab ennast süüdi tundma???

Nõus sipsikuga, et mida aeg edasi, seda naiselikumaks mehed muutuvad. Ajavad kaubamärke taga ja mukivad ennast jaa nii edasi. Mitte et seda teha ei võiks aga mees läheb niimoodi vahel kaduma nende riiete ja välimuse seest...

mina.

Babajagaa said...

Emotsioonid on toredad ja teretulnud kõikide inimeste puhul.
Aga küsin, et mis on meestel naiste juures asi mida nad üle kõige ei salli? Vingumine ja näägutamine.
Aga miks siis arvatakse et naistele meeldivad virisevad ja näägutavad mehed. Like hell we do.
Minu jaoks on piir siis kui mees veedab vannitoas rohkem aega kui mina ja nutab rohkem kui mina. Ja näägutab rohkem kui mina(PS. ma ei nääguta ega virise). Ja veel üks märkus, et see on see mida viimasel ajal olen kuulnud dating scene-delt, kuna ise olen sel teemal puhkusel.

Anonymous said...

Muideks, kõik naised väidavad, et nemad ei nääguta ega virise... Sellisel juhul soovitan diktofoni kasutamist, sest sellist eksemplari pole veel kohanud, kes seda ei teeks.

Risto said...

aga millest see pealkiri?

kazo said...

Halisemine on nõme teema tõesti. Odavad mehed teevad nii. Kes ei oska elektrit hoida ja kel "pole seda miskit" ja arvavad heaks veel tagantjärgi naise kallal halada.

Samas mehe vaatenurgast - kui see on juba mitmes kord eitedelt sama asja pärast kinga saada, tahab ta ilmselt teada, milles on põhjus.

Nõustun Maiduga :)

ktrn said...

no mina olen selline tõsine vanakooli preili, et tahan, et mees oleks minu kaitsja ja toetaja. "mehelik mees" on selline, kes ei klatši, ei uuri teiste elu, ei kella mööda küla, kui suu avab, siis tuleb sealt asjalik jutt, kodu kujundamises ütleb sõna sekka mitte värvivaliku vaid materjalivaliku osas, teeb sporti, käib sõpradega õlut joomas ja riideid ostab just selliseid nagu naine soovitab ;)
kas avasin veidi "meheliku mehe" müsteeriumi?

Karupoeg Pohhui said...

Naised, kas teate, et Eestis on ühe mehe kohta 3 naist ... hea mees on rariteet ja ammu ära napsatud, need kes on ripakil on kas sarimõrvarid, halisejad või need kes käivad kodus ema hommikumantliga e. eided. Ainuke variant on sama asi mis tööturul e. kui tahad töötajat siis tuleb üle lüüa, kui teie suur ja aus süda seda ei luba siis ... polegi midagi teha, hängige "eitedega"

Jann said...

karu-pohh.., üks asi jäi sul märkimata- nn teisel ringil olijad:)))
aga miskipärast arvavad osad naistest, et me kuidagimoodi oma esimesest naisest rikutud vms:)))) muidugi on siit blogist tore lugeda, et konkurents nii kehva on...aga isiklikult naudin totaalselt praegust vabadust.))))))

Anonymous said...

Kift lugu

Anonymous said...

mnjah...võib ju naiivselt loota, et igapäevane kibe pitsike sarkasmibaaris on piisav profülaktika, et sellised hädised tegelased endast eemale hoida;)

G.O.F.E.T. said...

raju, muud nagu ei oskagi lisada. õnneks ma pole trendikas inimene...

Anonymous said...

sama, mis jargmine teema-
k.p raagib sulle 6igust, pikaajaliste tootute hulgast leiad ainult kehvi, neid, keda keegi ei taha,

aga suuska saada ei meeldi ju kellelegi, 6ieti, kes suudab v22rikust s2ilitada, on tegel't tugev in. ja v22iks vb hoopis vastupidi, mitte mahaj2tmist, vaid pikemat tundma6ppimist

_____
http://www.youtube.com/watch?v=ZIxDEr0jLZU
ennetav lahkuminek:
http://www.youtube.com/watch?v=-zqa44fpwa0