Sunday, February 11, 2007

Gorjatsie tartuskie parni


Noh sai eile käidud ühel tartu üritusel. Tartu mehed on ikka teisest puust, kui kohalikud pealinna omad. Pikkap laused olid järgmised:

Kas olete vallalised?Kas te olete himurad?

Nice shoes, do you wanna fuck?

Ma istun teie kõrvale sest mul on vaja sõbrale helistada.

Ka leidis kasutust järgmine meetod: Seisab tütarlaps, temast möödudes näpistab üks sõber ühest ja teine teisest kannikast.

Sa imponeerid mulle. Kas mina ka sulle imponeerin?

Kas ma võin su sõbrannat nillida?



Aga nv oli selline, kus vähe und, palju tegemist, avastamist ja kallid sõbrad ja megailm!!!!!! NV märklaul:



2 comments:

JÄÄRAPLIKA: said...

Ürituse võiks kokku võtta sõnadega:
pealinnaplikade uskumatud jutumised Tühjade pudelite linnas :D

sp said...
This comment has been removed by the author.