Tuesday, February 20, 2007

Eidepanemise MM


Hetkel on käimas eidepanemise Maailmameistrivõistlused. Esikoha pretendente on üle ootuste palju. Käib tihe rebimine esikolmikusse pääsemiseks. Siinkohal siis ülevaade meie kangelaste saavutustest:


Sportlane nr 2. Käid inimesega kohtumas 4 korda, 2 neist põgusad. Järgmisel korral pead maha järgmise vestluse:

Mr X. Ma armastan Sind!

Mina: maailmasuurimad silmad ja peas vasardab mõte, et MISMÕTTES????

Mr. X Kuulsid, ma armastan Sind!

Mina: mõttes VATTAHELLI??????

MR. X Miks sa midagi ei ütle kas sa mind ei armastagi??????

Mina: mõttes: millest sa räägid mees ma isegi ei tunne sind ju veel!!!!!


Sportlane nr.3 - Lähed kinno meesterahvaga. Film on suht iisi komöödia. Suht algusminutitel märkad kuidas mehel jooksevad pisarad. Noo ok mine tea vb silmad ei kannata vms. Terve film siis vahelduva eduga noormees löristab, ok tema auks peab ütlema et suht õigetele kohtadele sai pihta. Kusjuures mina kes ma ka vahel täristan pisara või paar jäin selle filmi lõpuks nagu täitsa pisaravabaks. Aga noo ok. Õhtusöögil täpselt sama pull. Keep it together man!!!!!


Ma ei taha et mees oleks kivinäoga jõmm, kaugel sellest aga need keisid ületasid minu taluvuspiiri by far. How eit can you be???



11 comments:

Anonymous said...

irwwwwwww, lahe lugu. kust krdi kohast sa küll neid tüüpe üles korjad:))))))

Anonymous said...

tõepoolest...

Anonymous said...

www.eit.ee

JÄÄRAPLIKA: said...

allkirjutatu sõbrannana võin kinnitada, et antud juhtumid on tõestisündinud.

hakkasin aga asja laiemalt mõtlema ja tulin mõttele, et kuna naised aja jooksul aina rohkem tahavad olla meestega võrdsed, teevad karjääri ja töötavad juhtivatel kohtadel (kusjuures tihtipeale on paremad juhid, kui mehed) ei jää meestel muud üle kui naisestuda st eidestuda. nüüd on meeste kord kodus stseene teha, et "miks sa nii kaua tööl olid" ja miks sul minu jaoks aega pole, ja miks sul nii tihe graafik on ja miks sa jälle komandeeringusse pead minema??? jne. äkki on see tänapäeva elu loomulik osa ja me peame sellega leppima?

ei pea leppima. õnneks on ka mehelikke mehi veel olemas, kuigi neid tuleb tikutulega taga otsida. ja mehelikuks ei tee vaid naisele ukse avamise ja mantli selga aitamise oskus.

ometi on mul järjest rohkem kahju, et "raadio teel juhitavat mehelikkust" poes ei müüda. saadaks kulleriga mõnele.

JÄÄRAPLIKA: said...

allakirjutanu *

G.O.F.E.T. said...

suurest häbist "meessukku" kuulumise ees peaks tõsiselt kaaluma kastreerimist...
...ah pekki, ma paem joon ennast täis

G.O.F.E.T. said...
This comment has been removed by the author.
ktrn said...

no sinu blogi lugemine on puhas nauding, ausõna
no kust sa, tüdruk, sellise sõnavara võtad?

Babajagaa said...

Need mehed tellisin Anttilast. Eino tõsiselt ka. Nii lollile küsimusele ei oska paremini vastata.
Ma olen elus 2 korda ise meest nillind, ülejäänud kordadel on see pigem vastupidi...

katrin - Jõuluvana tõi, hea käitumise eest. Muahhahaaa:)

Karupoeg Pohhui said...

Nilli siis ise rohkem ja telli Hobby Hall'ist ka ... vahelduseks või nii!

Babajagaa said...

täitsa hea mõte! Kuidas rahvas Otto kataloogis pakutavaga rahule on jäänud? Või näiteks teleturu uskumatuid pakkumisi proovida. Täänks mään:)