Thursday, September 28, 2006

Turboisane


Eesti klubides on tavaline, et mehed näpistavad sind persest. Muidugi mul tekib selle peale küss, et kas tõesti saab niimoodi naisi??
Et kui kanni siniseks näpid, siis järelikult oled kõva mees, elik alfaisane ja sobid küll. No ma ei tea.
Kord Hollikas käies näpistati mind mingi 8-9 korda. No ei olnud nagu meeldiv. Või on tänapäeval nagu mehed kaotanud kõnevõime, et pigem näpistan ja küll märkide keeles ikka teen mörisedes ja urisedes selgeks, et eit roni mu koopasse.
Ok, see selleks aga näppijate kõrval kohtusin nagu eriti Isase mehega, no kohe Isane suure tähega lausa. Nimelt olen mina Prives. Seal vetsude ees seisan ja ootan oma kaaslast. Korraga haarab mingi tüüp mul käest ja sõnagi lausumata hakkab mind rebima diivani poole. Ja kohe rebima. Ma rapsin siis käe vabaks ja lähen eemale. Ei kutt haaras uuesti käest ja täiest jõust rebis mind. No tõesti täiest jõust, niimoodi, et kuna minu kapasiteedid võrreldes tema omadega jäid kõvasti alla siis, rüseluse tulemusel kukkusin perseli põrandale. Õnneks nagu turvamees astus lähemale ja Isane laskis lahti. Et uus trend - viskan naise klubis üle õla ja viin oma urgu.

10 comments:

Anonymous said...

whii...
tunnen kaasa. nõme jah. õnneks on
minu poole siiani alati üliviisakalt pöördutud, kraaps tehtud ja tantsule palutud, pole veel keegi näppima juhtunud.
äkki sa oled jõmmimagnet?

Anonymous said...

Uskumatu :D Sinuga ikka juhtub.

Anonymous said...

Ilmselt jätad kergesti kättesaadava mulje. Daami imagoga naist nagu mina ei tule ükski mees ebaviisakalt kohtlema.

Anonymous said...

Näpistataks siis eri kohast kasvõi, ei, ikka täpselt samast, lausa kirurgilise täpsusega.

Nononüümik, sinu kodupidudel võibolla tõesti seda ei juhtu, kuid klubis käies satud varem või hiljem mõne ebameeldiva või takjaliku isendi otsa. Kellel alkoholi tõttu on aju vajunud kahejalavahele. Issanda loomaaed on oi oi kui kirju.

Babajagaa said...

Hähää anonüümik. Ma küll ei võta vastutust endale selle eest, et mõni Isane ei oska käituda. Isegi kui ma näeks välja kui viimane libu siis hästikasvatatud mees niimoodi ei tee. Niimoodi käituvad ainult mankid.

Anonymous said...

Jah, paraku tagumikust näppijad ei võida automaatselt ka minu südant. Kuigi... kui hakata järele mõtlema, mul polegi selliseid juhuseid olnud. Ilmselt ma käin klubides liiga ülbe näoga ringi ja keegi ei julge näppima tulla. Või ei oot-oot, üks juhus siiski on - kusjuures see oli üks vägagi tuntud DJ ja vist arvas, et ma selle tagumikust näpistamise peale oleks pidanud kohe ta ees sulama. No ei juhtunud sellist asja.

Anonymous said...

oijah, ei oska end naise seisukohta asetada kahjuks, aga
'head poisid' n6ustuvad eitava vastusega,
you gonna end up with somebody who won't take no for an answer

niigi on 'popp ja noortepärane' k6iki ridamisi persse saata, aga tahumatumad tüübid ei taha lööke sisse v6tta- (kuskil delfi noortekas tiinekad naisehakatised ongi sellise maailmavaatega, et viisakus on igav, see aga, kuidas teda midagi küsimata tantsup6randale rebiti, peaaegu tema elu kompliment vms)

see on nagu ühistranspordis, istu parem vabatahtlikult kellegi k6rvale, sest üritades end üksi akna alla libistada, maandub varsti su k6rval m6ni prükkar

Anonymous said...

Mind ei ole siiamaani veel ükski mees õnneks persest näpistanud:) Ja ise naisi ka näpistama ei kipu... sellest ei saa mingit mõnu ei mees ega naine... vintis peaga perfekse kumerusega tagumiku käega õrnalt silitada on aga oopis teine teema... Aga ka sellise tegevuse juures saab jääda viisakaks!

Anonymous said...

on kolme moodi käitumist klubis. on silmadega vaatamist. on möödaminnes tagumiku silitamist. on näpistamist.

kõik kolm võivad olla labased. vabalt. ja noh, eks see sõltub juba alkoholi kogusest / enesejulgusest(või -jultusest) / tähelepanu vajadusest / meeleheitel oleku tasemest jms kuidas keegi käitub.

a kui keegi ebameeldiv isik näpistab-silitab, siis viruta kohe rusikaga. sest vaata, mõnikord sõnadest ei aita.

Anonymous said...

kus neid h2id poisse leiab?
sorry et nonymus, aga arg olen :D