Wednesday, February 18, 2009

Egiptus


Kuna sotsiaalne surve ja häbistamine oli juba kasvanud nii suureks, ei suutnud ma enam olla "viimane eestlane, kes pole Egiptuses käinud". Kui nüüd ausalt kõik ära rääkida siis oli Egiptusse minek tingitud tegelt soovist vähese raha eest päikest ja sooja saada (aga noh see ei kõla sugugi nii glamuurselt eksju).
Mul polnudki muid ootusi kui, et saaks sooja ja päikest. Seda ma ka sain. Õhk oli 23 kraadi ja vesi 24-25 kraadi.
Muljed:
Keset kõrbe on lihtsalt linn. Prügimägede asukohtadesse on lähenetud väga loominguliselt, kuhu vaja sinna on see tekkinud. Alati võib ka olla innovatiivne ja luua oma väike prügimäe pmst ükskõik kuhu, näha on, et kohalikud on ses suhtes väga loomingulised inimesed, prügi leidub igal pool, prügikastides vast kõige vähem, sest see lihtsalt pole trendiloojalik.

Kohalikud mehed käituvad nagu poleks nad elu sees naist näinud, rääkimata veel selle näppimisest. Nende pealetükkivus on lihtsalt meeletu. Aga no mida sa tahad, kui nende kombe kohaselt saad naist katsuda alles siis kui temaga abiellud ja siis see abielunaine peidetakse koju ja kui vahel on vaja teda õue jalutama viia siis seda tehakse nii, et naisel on ikka korralik telk ümber. Rikastele muidugi kombed ei kehti, rikaste meeste jaoks smugeldatakse vene proste sisse.
Ma juurutasin oma tõrjesüsteemi, mis töötas väga efektiivselt. "Nähtamatu mehe süsteem" see on patendi all ka:) Kui mees läheneb radarile, siis ei tohi talle silma vaadata, temast üldse välja teha, pmst sa ei kuule ega näe, et ta üldse olemas on. Siis kaob ta radarilt suht kiiresti.
Nagu ma juba mainisin pole puhtus kohalike suurim prioriteet, noh sellega võib äärmiselt loominguliselt ringi käia. Näiteks oli mu toas voodil luigekujuline kompositsioon "artistidest keda enne tunti valge rätiku nime all".
Aga üldiselt ütlen, et kui su soov on saada päikest, mõnuleda erarannas, snorgeldada või muu vesispordiga tegelda ja akusid laadida, siis selle raha eest millega praegu reise pakutakse on see kindlasti koht kus seda kõike teha.

3 comments:

Sipsik said...

Selge. Siis olen mina nüüd see viimane eestlas-jäänuk, kes pole survele allunud. Pagan, kuidagi üksik tunne on...

ingel said...

Mina pole ka sinna jõudnud - äkki lähme siis koos Sipsikuga.;)

Kroku said...

Kusjuures ma pole ka Egiptis käinud.Ja ei kavatse ka.