Tuesday, October 21, 2008

Liiklusperverdid


Tahaksin esile tuua lemmiksituatsioonid liiklusest, mis mul alati südame sõnulseletamatult suure soojusega täidavad:

- Idioodid, kes arvavad, et bussitasku on loodud selleks, et nemad saaks mööda tuhiseda pikast rivist autodest ja siis lihtsalt suurema jõuga suruda ennast bussitasku lõpus rivvi. Ma keeldun neile teed andmast, seepärast need pressijad mind vist väga ei salli ka, sest ma lihtsalt ei anna ka siis neile teed, kui nad suruvad oma auto esiosa avariiliselt lähedale. Ma ei saa aga siuke käitumine ajab mind väga närvi. Mine pressi ennast kuhugi mujale aff. Teen üleskutse siinkohal ka teistel samamoodi käituda. Sest ega kõik ülejäänud istuvad ummikus puhtalt ainult sellepärast et seal on nii mõnus noh. Saavad teised saad ka sina.

- Tupsukesed, kes suruvad ennast üle foori nähes juba ette, et see tähendab seda, et nad jäävad keset foori tilbendama. Otse loomulikult halvab see järgmise suuna liikumisvõimaluse, sest foor on ju nunnude poolt kinni pargitud ja siis need tupsud istuvad ja vaatavad suurte silmadega et aga sa ju näed, et ma ei saa edasi sõita autod on ees. No nahui sa ronisid sinna foorile siis üldse loll loom.

- ka on mu südames soe kohake reserveeritud neile, kes lähenevad loominguliselt foorile. Kes ütles, et punase tulega ei või üle sõita. Ma testin enda ja teiste piire ja mis selles siis nagu halba on. Ma olen sügavalt nördinud, et meie politsei selliste juhtumitega kole harva tegeleb, sest see on lausa uueks ja popiks trendiks kujunemas.

- last but not least on perseronijad. Vabandust aga nende kohta ei saa ilusamini kirjutada:) Need on need tegelased, kes sõidavad sul autol nii otsas kui võimalik. Ja sa oled täiesti teadlik, et peaksid sa blokki vajutama siis on kutsumata külaline sul salongis kah otsapidi. palun öelge mida selle tegevusega küll võiks saavutada, jõuad kuhugi kiiremini? elus on liiga igav ja otsid adrekat kust võimalik? või oled sa lihtsalt sügavalt loll primaat?

Ma pean ennast suht rahulikuks liiklejaks, et üldjuhul ma ei sõimle roolis ja suhtun sellistesse asjadesse rahulikult, aga vahel lihtsalt viskab tüki sisse.

7 comments:

Sipsik said...

Oi jummel, 200% nõus absoluutselt iga punktiga!
Ja ei lase minagi neid esimesi primaate vahele. Surun nina teisele perse ja kasvõi millimeeter haaval nihkun edasi. Oi nad on tigedad, kuid sõu äm ai, ju nõu!

Aga need lihtsalt perssetikkujad... olen kaalunud võimalust muretseda tagaklaasile mõni kleeps a la "ma ei ole gei, ära roni selga" või "ei soovi anaali, ära palun ürita niiväga" vmt. Pole küll geide vastu miskit, kuid äkki tagumisel on:)

Babajagaa said...

Sipsik, kui neid kleepse lähed tegema palun mulle ka mõni.
"ei ma ei taha anaali, püüa erutust ohjata" või "mulle ei meeldi kui ilma küsimata perse tükitakse" jne. Ühesõnaga igasugu maitsekaid slõuganeid annab riputada auto külge. Siinkohal võikski avada slõuganite galerii. Riputage siia üles oma variandid:)

JÄÄRAPLIKA: said...

"See pole siin mingi perseronijate MM!"

Olen ka nõus iga punktiga. Lisaks häirivad veel mind need kamikazed, kes sõiduridu vahetavad nii nagu jumal juhatab.

ingel said...

Lisaks veel need jobud, kelle autodele mingil põhjusel pole paigaldatud vahendeid suunatulede sisselülitamiseks.

Sipsik said...

Oi, need on nii kallis lisavarustus lihtsalt. Mitte igaüks ei jaksa enesele suunatule kangi osta. Ja kui jaksabki, siis ei raatsi kallist asja kulutada...

Babajagaa said...

No osadel lihtsalt see esijäseme liikuvus on piiratud, et ei jaksa seda rasket käigukangi pressida.

Anonymous said...

Mitte foor, vaid ristmik on selle asja nimi.