Tuesday, June 10, 2008

MA


Käisin eile Massive Attack-i kontserdil. Ütlen, et ma sain sealt väga suure elamuse. Esiteks oli kaader väga distsiplineeritud, et isegi lava ees esireas ei hüpanud mingid kõrsikud sul varvastel. Oli väga viisakas, mitte et inimesed poleks tantsinud, tantsiti küll ja kuidas veel. Kuid puudusid sellised tantsijad kes a ) juustega üritavad "beat the crap out of you" b) arvavad, et kuulim asi mida lava ees teha saab on inimlainet.

Ma kahtlustan, et eile läksin mina hoogu ja võisin oma tukaga lehvitades kellegil silma peast välja torgata, aga vähemalt keegi ei teinud sellekohast märkust.

Saund äärtes oli muidugi Saku Õlletünnis kehva kuid lava ees oli saund väga super.
Ütleksin, et see kontsert on mu all time listis kindlasti esikolmikus.


Reedel tuleb järgmine kontsert, elik Kylie Minogue Helsinkis. Natuke kardan, sest Kyliet olen ma fännand vist juba väga pikalt, seega on ootused suht kõrged tema show suhtes ja kui tõenäoline on see, et ühel nädalal käid kahel superkontserdil. Aga eks näis!

12 comments:

Sipsik said...

Oi perkele paska!
Sa rikkusid mu päeva.
Ma olin täiesti unustanud selle kontserdi ja ma niiiiii ootasin seda...
Ju ma ajasin selle siis unenäoga segi, kuna ei pidanud võimalikuks et nad Maarjmaad väisavad...
Kuidas ometi on võimalik sellist asja unustada... rsk.

Babajagaa said...

Ära muretse, ma rokkisin sinu eest ka. Muahhahaaa (see oli mu iivöl naer).

Sipsik said...

See kohe kõlas lausa minuni välja!

Ma ikka veel ei suuda uskuda et nii loll olin. Et nüüd lisaks loll olemisele ka eitamisfaas käsil.

Babajagaa said...

Et nagu eriti soola haavale raputada, siis kontserti alustati paari uue looga uuelt albumilt, mida pole veel avalikustatud. Muidugi kõlasid ka kõik parimad hitid nagu unfinished sympathy, safe from harm, risingson, teardrop, inertia creeps jne.

Pmst ma nüüd lõpetan sest peksa ei tahaks väga saada:)

Sipsik said...

No täitsa pael, noh!
Vot see oli nüüd hale litakas.
Koju sõites panen kohe mõne nende plaatidest peale ja kuulates hakkan kurje plaane hauduma!
Hea et ma ei tea kus sa elad, onju:)
Tegelt piirkonda tean...
Ära siis õhtupimeduses väga üksinda liigu:)

Babajagaa said...

Blin mina ja mu suuvärk, oli nüüd vaja maffia püha viha enda peale tõmmata.
Ma lähen ostan täna endale jänesemaski, millega hakkan siis tunnistajakaitseprogrammi raames linnas ringi liikuma, uus identiteet and shit.

Nu pogodi Zaajets.

Sipsik said...

Just reetsid end...

JÄÄRAPLIKA: said...

Sipsik, sa jälle tegid mu tänase päeva! Selle su "oi perkele paska" peale ma irwasin just hea kõhutäie naerda :D Ma ei saa aru, kuidas siin blogimaailmas äkki kõik nii vaimukaks on muutunud või on nii kogu aeg olnud ja lihtsalt ma olen mingil valel planeedil elanud???

muliver said...

A mis need 2 teist siis top3es on?
Lennyt sa siis ei käinud vaatamas, ma olen tracki täiesti ära kaotanud, suht mitu tundub olevat neid konsterte enamvähem samal ajal :s Või ei taha sellest rääkida. Ma oleks Spiritualized'i näha tahtnud, oli soojendaja niipalju kui ma kuulnud olen...

Babajagaa said...

Need teised kaks on Foo Fighters ja Armand Van Helden - esiteks AVH meeldib mulle väga ja teiseks on ta üks suurimaid elamusi ka sel põhjusel et esireast tõmmati mind lavale tantsima ja anti AVH backstage pass.
Lennyl ma jah ei käinud kuna tema kontserdil sai eelmine kord käidud.
Hakkasin just mõtlema et peaks kirja panema kõik kontserdid, kus käinud olen, see saab üks pikk list olema.

JÄÄRAPLIKA: said...

Mul ikka süda jookseb täna verd, et Lennyle ei läinud. Selline tunne on nagu oleks truudust murdnud vms. Kirjuta eraldi post jah neist kontserditest kus sa käinud oled. Täitsa huviga loeks.

JÄÄRAPLIKA: said...

Kirjuta nüüd Kylie kontserdist kaaaaaa!