Thursday, January 24, 2008

Ka nii võib



Sattusin orkutis ühes kommjuunis, sellele kuidas mõned naisterahvad arvavad järgmist (minu kokkuvõte): Kas teie ka meesterahvaga ööd veetes, hommikul hiilite kaisust minema, käite dushi all, teete uue meigi ja siis hiilite kaissu tagasi et ärgates välja näha kui printsess?
Et nojah mida kosta sellise asja peale. Ma küsiks järgmist: Mis teil viga on? Kas tõesti arvamus endast on nii madal, et on aega enda elu keeruliseks teha ja probleeme välja mõelda? Ma saan aru kui öösel enivei tualetti minnes kontrollite, et peeglist just päris Kiss näomaalinguga mimm vastu ei vahiks, aga et uus meik teha??? No tõsiselt nagu. Rohkem armastust enda vastu!!


8 comments:

Karupoeg Pohhui said...

Tere R! Anna mulle selle kommuuni link, esimest korda kuulen :)

Ma saan SINU WTF reaktsioonist aru ja ka sõnum on väga õige rohkem respekti enda vastu jne ... aga näiteks naine, kes juba paar korda on ärgates leidnud enda kõrvalt õlast läbi näritud mehe parema käe ja verise lina, peab ju midagi ette võtma e. vahepeal meikimas käima. Minumeelest väga leidlik!

Babajagaa said...

see arvamus oli ka osadel naistel, kel on püsisuhe olemas. Ehk siis hommikul ärgates pole kõrval vaatamas vastu äranäritud kätt:) Neil on lihtsalt arvamus, et nad peavad iga hetk olema täiuslikud oma mehe jaoks. Mul on lihtsalt küss et kas see on just parim viis suhte nimel vaeva nägemisel?
see teema oli sõbrad ja sõprus komuunis.

Babajagaa said...

valetasin: see teema oli women with attitude kommjuunis.

JÄÄRAPLIKA: said...

Minu arvates respektiga pole siin mingit pistmist. On kahte tüüpi naisi: kes meigivad ennast ja kes ei meigi ennast. Ma ei arva jah, et püsisuhtes peaks naine iga hommik täismeigis mehele vastu vaatamas olema aga suhte alguses arvan, et see on vägagi normaalne, kui tahetakse endast igakülgselt head muljet jätta. Vähemalt ise olen seda teinud st siis nii, et õhtul võtan meigi maha ja hommikul otse loomulikult lähen dushi alla ja peale seda värvin ära näiteks ripsmed, et mitte olla täieliku padjanäoga (nagu näiteks mina ilma meigita olen)ja lähengi kaissu tagasi ning tunnen end hästi. Pigem hindan ma seda, et meik võetakse õhtul maha (korralikult), mitte ei esineta hommikul pandakaruna.

Loomulikult kui suhe on kaugemale arenenud, siis jalutatakse ka ilma meigita ringi vajadusel ka ööpäev läbi aga kuna ise olen harjunud end meikima, sest tunnen end nii palju paremini. Ma leian, et see pole mitte kellegi asi peale minu enda kas ma seda teen või ei.

ingel said...

Nii...siin on omal kohal ka väike tagasivaade - kas tuttavaks saades olid ´isuäratav´ tänu meigile või kõlbasid mehele oma loomulikus ilus.;)

K: no ma olen sind sadu kordi ilma meigita näinud ja sa oled ikkagi 100% pandav ka oma loomulikus ilus.:) (vabandan sõnakasutust)

JÄÄRAPLIKA: said...

Eino ma tänan Ingel :D
Aga ma ei lahterdaks päris nii, et kas naine meeldib mehele vaid meigi pärast või mitte meigi pärast. Oluline on ikka naise kogu olemus, riietus, juuksed, silmavärv jne mis mehe pilgu püüavad.

ingel said...

Mu ema sõbranna on juuditar. Vääääääääääga ILUS naine!!!
Ükskord jäi ööseks meile, hommikul ma söögilauas vaatan, et huvitav, kes see on? Täiesti ilma naljata - ta oli KOLE. Ja muide, tema meigibki ennast nii, et kohe ON ilus ja ilma ei saa.

Babajagaa said...

ma ei tea vb on asi minus aga kui mul mehega läheb ikka asi õhtul kirglikuks, siis ma küll ei leia aega meiki maha minna võtma. Magangi meigiga. Uut meiki pole ma kunagi öö/hommiku varjus teinud, vahel vb dushi all käinud ja siis voodisse tagasi ronind, naturaalsena. Näritud käsi pole veel näinud:)