Friday, August 24, 2007

warm and fuzzy


Ilmselgelt on minu näol tegemist väga sooja ja suure südamega inimesega. Ja see saab sulle ainult probleeme kaela tuua. Nagu näiteks täna hommikul.

Üritan mina ummikus istudes esimesse ritta ümberreastuda. Minu kõrval ummikus nihkus edasi troll. Üritan siis trolli ette ennast sättida. Trollijuht muidugi ei pea seda parimaks ideeks ja tuima näoga ei lase seda manöövrit teha. Üritan siis trollijuhile otsa vaadata, naeratada ja haledat nägu teha ja näidata, et ole kena nüüd ja lase sinna ritta. Tüüp naeratab ja noogutab ja kui siis auto esiotsa üritan suruda trolli ette, siis annab gaasi ja oleks äärepealt esiotsa ära rihtind ise mõnuga omaette muheledes. Tekkis tahtmine autost välja minna, trolli esiuks lahti tõmmata sepakätega, trollijuhile lõuksi sõita ja minema astuda. Mis takistas, muidugi hea süda. Hea süda takistas ka nii külma näoga ette keerata, et trollijuht olekski kas a) teed andnud või b) sisse sõitnud.

Mitte nii heasüdamlik oleks käitunud järgmiselt:

külmalt ette keeranud trollijuhile, kui see oleks passima jäänud, käratanud: mida sa türa vahid, tahad üle kurgi saada või? vb raputanud korra sinnapoole kurikat ja ilma probleemideta minema täristanud.

Nii ja see oli näide elust, et liigne headus toob teile ainult muret kaela.

7 comments:

Karupoeg Pohhui said...

Kui sul on IQ nagu jaanalinnul, maksumaksja raha eest ostetud sarvedega tank perse all, siis käitudki nii. Ja usu mind, kui sa isegi teda paar korda kurikaga togid, ei muutu sittaga. Trolli- ja taksojuhid on liikluspeded ja rikuvad päevast päeva inimeste hommikuid. Kle ostame mõne vana trolli, paneme rauad ette ja hakkame teistele trollijuhtidele tagant hommikuti sisse sõitma ... külmalt ja ... while were at it ... võiks mõne taksopede hommiku ka ära rikkuda!

Anonymous said...

to: kp pohhui
Hakkad trollijuhtidele ja taksojuhtidele tagant sisse sõimta?

Hm, huvitav lähenemine ;-)

Babajagaa said...

Siis võiks juba tangi kuurist välja ajada ja paar korda nädalas vabariiki valvata sealt ja liikluspededest üle sõita.
Minu arust on see küll hea plaan.

Jann said...

tanki variant tundub mõistlikum ja tõhusam:))))

MrsG said...

Eesti liikluskultuuritus on üks põhjus, miks mulle meeldib välismaal elada ja Eestis autoga sõitmist väldiks parima meelega...

JÄÄRAPLIKA: said...
This comment has been removed by the author.
JÄÄRAPLIKA: said...

Kusjuures ma olen väga rahul, et ma enam autoga ei sõida. Nii hea on ekspressbussiga sõita ja raamatut lugeda sõidu ajal või tuima näiga päikeseprillide tagant välja vaadata, mis väljas toimub ja omi mõtteid mõelda.
Närvikulu on poole väiksem kui autoga pealinna tänavaid kündes ja autopededega võidu keskmist näppu välgutades.

Trollist ma muidugi ei räägi- see on jube. Aga ekspressbuss on täitsa norm.

Samas- olgem ausad, eks ma tegelt igatsen veits autot taga ka... :)